woensdag 19 maart 2014

Werk in uitvoering.................

Ondanks een vervelend "lijf" of misschien dankzij.................
zit ik half liggend toch nog wat te fröbelen
Voor de rest nergens geen puf in
Ja, gister kreeg ik ineens de geest
om de ramen te gaan lappen
Ik dacht, bewegen is goed voor je.............
Ja, ja..............
Altijd als ik ze lap, gaat het regenen
nou wel dus............
Het is een tijd droog geweest dus kun je nagaan
dat het al een tijdje niet gebeurd was...........
We konden gelukkig nog wel naar buiten kijken hoor
Zo erg is het niet.............
Maar goed, daarna weer achterover in de stoel
met mijn tablet (verslavend!!!!!!!!!!)
 en ook nog even later mijn "Hollandse" sampler in elkaar geknutseld. 
Mandje in het suikerwater
Goh, wat kun je het toch druk hebben.............
Hier onder mijn werk in uitvoering
Er ligt trouwens nog veel meer wat uitgevoerd moet worden
maar dat komt later................
Ben toch al met tig dingen bezig
Ik verveel me nooit, wat is dat eigenlijk???
crochet along 2014

patroontje van Inhaken


staan een beetje dwars......
ben ik ook weleens............

had geen zin om ze te strijken..........

het wil niet erg vandaag, beetje bewogen
vond grote zakdoeken en dit wordt de achterkant

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. het wordt al echt een deken he??
    en je zakdoekenquiltwerk is mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen