donderdag 9 november 2017

Oog.............




Dinsdag met frisse tegenzin naar het ziekenhuis
voor een staaroperatie.........
Toch maar een pilletje ingenomen
de vorige keer ging het ook al niet zo best...............
Ten eerste reden we tussen heel langzaam rijdend verkeer...........
hoe fijn is dat!!!!!
dan maar een andere weg proberen
daar hetzelfde probleem
Uiteindelijk 10 minuten te laat..............
het ontvangstcomité stond al klaar
Nou, ik maakte me er niet zo druk om als manlief
want dat pilletje deed al gauw zijn werk......
De voorbereidingen werden getroffen
en ikke ging plat achterover.............
dat vind ik het ergste.....
maar goed, ff diep ademhalen en het zal toch moeten..........
Op een gegeven moment zei de oogarts,
ik ben nu op de helft
Ik al lang blij...........
maar de 2e helft duurde wel erg lang...........
Wat bleek later, er was een haakje afgebroken
van de lens en die moest er uit en toen weer een nieuwe er in
Heb ik dat??????????
Gister weer terug voor controle, alles was goed.....
alleen de lens die ze op mijn oog hadden gedaan
zodat je geen last hebt van de hechtingen was nergens meer te vinden
rara............
dus een nieuwe er in en weer naar huis
maar het ging gister al niet lekker,
vanmorgen na het verwijderen van het oogkapje
was het behoorlijk mistig..............
niet alleen buiten maar ook binnen
dus maar even gebeld naar het ziekenhuis
en mochten om kwart voor 12 weer even komen.
ja, geen wonder, de lens zat dubbelgevouwen ergens in mijn oog
Dus hup......... verwijderd, zalfje gekregen
en nu moet het goed komen...........
eerst zien en dan geloven
nou ja, zien....
ik heb wel eens andere verhalen gehoord na een staaroperatie.
Zagen het allemaal heel scherp
schijnt bij mij heel moeilijk te zijn..............
ik hou de moed er maar in...........
 
Fijne dag nog!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal , maar houdt vertrouwen !!
    Sterkte, met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je nog wel vertrouwen in OMC?? Sterkte lieverd X

    BeantwoordenVerwijderen