vrijdag 5 april 2013

Lappies.............

Omdat het buiten zo somber blijft, dacht ik..........
ga een vrolijk kransje maken
Na veel gepriegel hing het, maar helaas
het zijn mijn kleuren toch niet
tenminste niet bij mij in de kamer
(ben meer van warme kleuren)
Zat er een tijdje tegenaan te kijken,
maar nee toch niet mijn ding............
Dus hangt de "oude" maar weer op zijn eigen plekkie
En die andere?
Misschien een andere liefhebber
of anders gaat het naar mijn "winkeltje van 1 dag"
Voor nieuwe lezers even uitleggen:
1x per jaar hebben wij tijdens de feestweek
(in september)
bij ons op het dorp een atelierroute
daar liften wij dan op mee
M'n vriendin haar dochter staat er dan met
zelfgemaakte kaarten en ander leuks
kijk even hier
en ik met wat ik in dat jaar heb gefreubeld
We toveren de garage dan om tot "winkel"
even een impressie:

T.z.t. schrijf ik er wel meer over
 Het is de moeite waard
We hebben een heleboel kunstenaars bij ons op het dorp!

Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit, leuke kransen, die kun je altijd kwijt toch, altijd wel verjaardagen of iets dergelijks,
    Fijne dag nog, hier schijnt trouwens het zonnetje, ik begrijp inmiddels niet overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vind je oude ook mooier, dus prima voor de verkoop! Succes met je winkel, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww wat leuk een winkeltje van 1 dag!!!
    het ziet er gezellig uit op de foto..
    dus dit jaar zal het er ook wel gezellig uit zien! veel succes die dag!

    BeantwoordenVerwijderen