woensdag 12 februari 2014

Een pak van mijn hart.........................

De trui is klaar!!!!!!!!!!!!!!!
Ik "mag" weer wat anders doen........
Nu kan dat natuurlijk altijd, maar..........
als ik ergens aan begin
moet het niet te lang duren
Er schreef iemand in een reactie
dat ik streng voor mezelf ben..........
En ze heeft helemaal gelijk..........
Maar ja, klaar is klaar..............
Nu na 2 visserstruien
even model staan..........

heb ik mijn breinaalden ver weggestopt............
In de rode daar "woont" mijn man bijna in
Dus dat is gelukkig een succes
en de blauwe is voor mijn zoon
Ik hoop dat die er net zo blij mee is
Ik ga bedenken wat ik nu ga doen.................
 
Fijne dag!
 
 


3 opmerkingen:

  1. Breien daar ben ik niet thuis in ... maar jij wel ...
    Ze zijn gewoon prachtig Ineke ...
    Heel mooie breimotieven zeg ... lekker warm om dragen!
    Nog een fijne dag, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig breiwerk!!! En volgens mij weet je allang wat je nu ga doen, frutselen of knutselen. Want je bent ooit ingeënt met het handwerk-virus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petje af hoor, dat hij nu al klaar is!! En prachtig geworden!
    Je zoon is er vast net zo blij mee als je man.
    Ennnnn, wat mag je nu voor moois gaan maken? Haken?
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen