zaterdag 18 november 2017

Oog............. vervolg...............

Ja, helaas.............
er is een vervolg maar niet zo'n leuke
mijn oog bleef het maar niet scherp zien
wat bleek..............
een infectie...........
heb ik dat????
2e keer dikke pech............
dus al tig keer naar het ziekenhuis geweest
en ben nu 6 keer op een dag aan het druppelen met anti-biotica
ik heb het er helemaal druk mee
heb maar de timer gezet op mijn mobiel
om het allemaal bij te houden
goh, 2,5 uur is zo om............
tijd vliegt.........
Dinsdag weer terugkomen, ben benieuwd...........
ik ben heel nieuwsgierig hoe het dan is
zie nog steeds
 
Ik hoop dat het weer helder wordt
Maar ik wil het eerst zien...........
en dan geloven...............
 
Ik wens iedereen een "helder" weekend......
 
Fijne dag!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten