dinsdag 25 maart 2014

Van alles wat......................

Een beetje raar bericht misschien
want het 1 heeft niets met het andere te maken........
Maar je moet toch wat te kletsen hebben
In ieder geval blok 6 is ook in elkaar gezet
Voor de ongemakken die ik op het moment heb
schijnt het goed te zijn om te bewegen
Dus gister de "stoute" schoenen aangedaan
en met manlief een boswandeling gemaakt. 
Ik zal maar niet vertellen wat ik daar van vind.
 Ik fiets liever 4 uur, dan 1 uur lopen
Erg hè....................
Maar goed, het was mooi weer en............... 
we zagen wel wat moois tijdens deze wandeling
zoals deze bijzondere geiten
hadden geen tijd om even te kijken...........

een "gevallen" boom

speenkruid

wilde hyacintjes.............

Maar hoe ik me nu vanmorgen voel..............
we zullen het er maar niet over hebben
het is prachtig weer!!!!
Vanmiddag naar de quiltcursus
dus het wordt een...............

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten