dinsdag 4 maart 2014

Mutsjes...................

Ik heb een aantal mutsjes gebreid voor Malawi
zo'n leuk werk!!
Ik had allemaal restjes en dat worden
dan bij mij streepjes.....................
Ik had er eerst een paar gehaakt
 maar ik vond ze gebreid iets zachter aan voelen..........
Als je iets wilt weten over dit goede doel
kun je dat via dit blog
even bekijken
Er is ook nog een ander goed doel
en dat is inktvisjes haken voor couveusekindjes
Je kunt hiervoor even op Google kijken
of op Facebook kun je lid worden
Maar je houdt het niet voor mogelijk
onderling hebben ze woorden met elkaar over
voor andere stomme vragen......
Ja, wat is stom.............
Soms wordt het net een klucht......
Waar zijn ze mee bezig.................

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Wat een leuk initiatief van je om mee te breien voor een goed doel ...
    Ze zijn echt mooi in al die verschillende kleurtjes ...
    Nog een fijne week, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen