woensdag 5 maart 2014

Nostalgie...............

Dit heeft niets met handwerken te maken
maar ik vind het leuk om te vermelden
M'n vriendin zit oude foto's in te scannen
en deze kwam ze tegen
Ik had ze nog nooit gezien
Hier staan we samen op toen we een jaar of negen waren
de linkse ben ikke..........
kijk vaak boos op foto's.............
Ik mocht 's zomers mee naar Camping Bakkum
haar ouders hadden daar een huisje
Inmiddels ben ik 69 en zij wordt het in juni
Ruim 60 jaar kennen wij elkaar
Lief en ook leed gedeeld......................
Inmiddels woon ik ongeveer 100 mtr. bij haar vandaan in een klein dorpje
Na veel verhuizingen en 25 jaar later weer terug naar mijn roots..............
Zij heeft me 25 jaar geleden gekoppeld aan mijn huidige man
terwijl ik helemaal geen zin meer had in een nieuwe...............hihihi
(is goed gekomen hoor.................)
Hoe gek kan het leven soms lopen......................

Fijne dag!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten