maandag 17 juni 2013

Hoera..................

Nee, er is niemand jarig,
tenminste vandaag niet bij ons
dat komt van de week nog
mijn schoondochter woensdag
en haar dochter donderdag
dan wordt zij 18
mooie leeftijd !!!!
voor mij al 50 jaar terug
waar blijft ie (de tijd dus)???????
Was op die leeftijd al verloofd
dat ging toen nog zo...........
Maar het hoera is vandaag
voor eindelijk weer eens een zonnige dag
en dat kun je zien aan deze "ijsbloemetjes"
Ik ga er met mijn handwerkje lekker bij zitten............
 
Fijne dag!
 
 


5 opmerkingen:

  1. Ohhh?? Ik zie geen zon. Waar heb je hem verstopt? ;)

    Maar gelukkig is het wel droog hier en niet koud. Dat vind ik minstens net zo belangrijk als de zon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ijsbloemetjes zijn schattig, heb ze ook eens gehad ! jij ook hele fijne dag !!
    en .. verjaardagen :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk plekje voor je steekjes, zijn zo leuk die bloemetjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oww mijn kleindochter wordt ook 18 woensdag ahahah wat toevallig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, die bloemetjes.
    Ooit hadden wij ze ook in de tuin.
    Lekker genieten.
    Gefeliciteerd met de jarige.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen