maandag 4 februari 2013

Miniquiltjes en een slak..............

Er is weer iets af...............
 
Gingerman..........
het patroontje is van Bep
Hartjes voor in het kleinste kamertje
hoe tuttig kun je zijn.......
Vind dat het daar ook een beetje gezellig moet zijn.............
Ik moet nog een paar tulpen haken
dat komt nog..........
"Delfts  Blauw"
Ik vond het altijd verschrikkelijk lelijk
Maar op dit plekje.........
 vind ik het geen probleem...............
 
Tot slot nog een grote slak
Ik heb hem maar in de tuin gezet...........
Het patroontje is van Stipenhaak
 
Nog even een bloemetje (Kerstroos) welke om deze tijd bloeit 
maar mij het gevoel geeft van Voorjaar.....
 
Fijne dag!

 


1 opmerking:

  1. Leuk en juist heel gezellig op het toilet! En je mag gerust tuttig zijn hoor! Gave slak en wat een prachtige Kerstroos! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen