woensdag 20 februari 2013

Druk, druk, druk.................

Ik heb van de week mijn kleindochter (12) te logeren,
mama en vriend zijn tot zaterdag  naar Monaco
Dus zijn we dinsdag aan het winkelen geweest
in een winkel, speciaal leuk voor deze leeftijd
het kost er bijna niets..............
Gisteravond naar oudste kleindochter (20) wezen kijken
die paard rijdt...........
Vandaag zijn we naar het zwembad geweest,
heel druk en bij ons in de omgeving is het nou niet je van het, dit zwembad............
Maar ja, je moet toch wat...........
Wat we morgen gaan doen ??????????
Ik geloof naar het strand, want Moor de hond is ook mee
dit is de voorkant..........
 
en Opa vindt dit leuk, dus ze had dit bedacht.......
We zien het allemaal wel.......
zit ondertussen een beetje te haken
Kom dus eigenlijk nergens aan toe
het is even omschakelen..............
Maar wel gezellig!!
De oudjes doen het nog best.............. 
Ik hou heel veel van al mijn kleinkinderen
 en ben er erg blij mee!!!!!!!
3 van mijn eigen bloed.......
3 van manlief's bloed
en 7 "aangewaaide"
hoe rijk kun je zijn....................
 
P.S. Wij gaan de hond uitlaten......
goed voor de conditie.......
 
Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten