zondag 24 februari 2013

Vestje............

Ik wilde wel eens wat anders haken als beestjes,
dit patroontje kun je hier vinden
Was wel een heel werk............
Ik heb geen kleinkinderen meer in deze leeftijd,
dus als er een liefhebber voor is.............
stuur me een mailtje,
anders gaat het naar mijn "winkeltje van 1 dag" 
Ik heb al meer patroontjes van haar gemaakt
Ben nog met een tas bezig
maar ga eerst even iets anders doen
moet nog een uiltje "knappen"
Nee, niks luieren............
uiltje is voor kleinzoon Enzo
die heeft hem besteld in donkerblauw
met een lichtblauw rondje...........
Ik vroeg wat ga je ermee doen
knuffelen........ zei hij
Er valt niet veel te knuffelen
hij is een ietsje groter als een ei, zei ik
Geeft niks, zei hij.
Komt goed!!
 
Fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten