vrijdag 1 februari 2013

Reisverslag............

Als je het leuk vindt om dit te lezen, ga er maar even voor zitten, want het duurt even..............
Ik moet het even kwijt (leuk voor later)..............
Heeft niets met handwerken te maken, nou ja een beetje..........
Het was me het dagje wel gisteren..........
Tegen tienen weg
met auto naar station,
woon een beetje achteraf zogezegd..........
noodweer, paraplu's vlogen alle kanten op
op station ingecheckt (ging goed)
kom tot ontdekking dat ik tasje met freubelwerk vergeten ben..........
ligt nog in de auto..........
om half 12 in Den Helder
kan niet uitchecken, volgens dat ding pas geblokkeerd
bellen naar Klantenservice
Moet volgens hun naar het loket
Maar ja, waar vind je tegenwoordig nog een loket op een station
waar je geholpen kunt worden????
(in Den Helder dus niet)
Begon al lichtelijk te koken
zijn maar een visje gaan eten....
want ja, zo'n reis, het "vreet" energie........
kwart over 12 gaat bus naar boot
met boot over..........
met bus naar afslag 11......
(daar hebben schoonzus en zwager een huisje)
dat is dan nog een klein half uurtje lopen............
heb weer eens de verkeerde schoenen aan............. 
en ik heb er al zo'n hekel aan (lopen dus)
Manlief met lange benen, beent voor mij uit..........
kan zijn tempo niet bijhouden......
he, he, om half 2 zijn we op de plaats van bestemming............
Gelukkig zon en droog maar wel veel wind, heerlijk!!
's Middags op de fiets naar Den Burg met z'n viertjes........
schoenen gekocht in de opruiming............
 Ik dacht voor als ik dat eind weer terug moet naar de bus.............
Maar om het "kort" te maken...............
We zijn heerlijk uit eten geweest met zijn viertjes
met de taxi naar de boot, hoera!!!!!!
want mijn voeten...........
Boot gaat om 8 uur...........
Bus in naar station 
Inchecken op NS station gaat voor ons allebei niet
Onderweg controle, die zegt: op station Zaandam
even inchecken en dan weer thuis uitchecken
Gaat weer fout...............
moet ineens betalen en we hebben nog wel een KEUZEDAG
Om half 11 thuis en ik lig niet veel later gestrekt onder mijn dekbed
Moraal???????
Leve het Openbaar Vervoer!
 
P.S. Moet straks nog even alles uitzoeken met Klantenservice
 
Fijne dag!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten