donderdag 1 november 2012

KreaDoe en nog wat...............

Gister met mijn schoondochter naar Utrecht geweest. Veel wel en niet gezien, we hebben ons een beetje gefocust op wat wij leuk vonden om te bekijken. En dat was wat kaarten- en kralenstalletjes, wat ons betreft, teveel van het goede.......... Maar ieder zijn meug.............
Bij Innocent hebben we nog gezellig een paar mutsjes zitten breien.
Wat een leuk iniatief trouwens, ik ga er thuis ook nog een paar maken.
Kijk even op hun site wat de bedoeling is............
hierop vind je ook patroontjes............
Ze hebben er tot nu toe ongeveer ongeveer 35.000 en ze willen de 100.000 halen.
Jawel, die van mijn schoondochter crea Esther mocht in de eregalerij staan
Leuk toch!!!
van Esther.......
 
van mij............


saampies...........

We hebben een heel leuke dag gehad. Zoonlief heeft ons gebracht en gehaald,
die moest toevallig die dag in Utrecht zijn.
 Dus hoe mooi kan je het hebben..............
Maar................
er was nog iets leuks, naars of hoe je het ook bekijken wilt.........
Dat heb je (tenminste IK) als je wat ouder wordt,
 ik noem het maar een ouderdomsverschijnsel
Ik ben niet zo'n ochtendmens, een beetje traag dus........
dus op het laatst nog even gauw dit en dat..........
kent iemand dit????????
Nou, dan krijg je dus (ik althans) dit resultaat......
Zie de verschillen..........
nee, je krijgt er geen prijs voor...........
Hieronder wat betreft het onderwerp..........
voor......

na.............
De "voor" foto is pas 's middags om 5 uur "ontdekt".
We zaten na de KreaDoe nog ergens iets te drinken,
we hadden het over tricot naaien en
ik liet aan Esther zien wat ik bedoelde
 en dacht ineens wat ziet die jurk er vreemd uit.............
Ja dus............
de oplossing is er...............
had ik de hele dag op de KreaDoe gelopen
 met mijn jurk, verkeerd om aangetrokken en
 met het wasvoorschrift aan de buitenkant ...
hoe oenig kun je zijn........
We moesten er vreselijk om lachen.........
Vlug omgedraaid op het toilet..........
Esther zei, ik heb niets gemerkt..........
Nou hoop IK.........
 andere bezoeksters ook niet..........
Zo ja en ze lezen dit,
dat was IK dus.............
Toen zijn we daarna maar met z'n viertjes,
bij de "Chinees" gaan eten........
die trouwens verbouwd is
en er heel mooi uit ziet
en bij ons op het dorp is, maar dit ter zijde..........
Heel gezellig zo'n daggie uit.............
maar een waarschuwing.......
kijk goed naar jezelf.......
 voor je ergens naar toegaat.......
 
Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Gezellig dames!! Het gaat me dit jaar weer niet lukken om heen te gaan, maar wie weet volgend jaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha misschien dachten ze wel dat het een nieuwe trend was !!!
    en ik ben vandaag geweest.. met 2 vriendinnen..
    heb geen voeten meer over.. maar wel veel lol en plezier gehad..
    weinig gekocht.. want het was een dure treinreis..
    ach..we waren van de straat.. en deden ideeen op!

    BeantwoordenVerwijderen