woensdag 7 november 2012

Mutsjes...............

Allemaal mutsjes wat het de afgelopen dagen betreft.
 Ik had vorige week op de Kreadoe een mutsje gebreid voor de breicampagne van
 Innocent
Klik hier even voor hun site
Hartstikke leuk om te doen en kreeg het idee om er thuis nog een paar te maken............
maar het schoot, wat mij betreft, niet erg op......... 
Ik hoorde dat ze er 100.000 moesten hebben en
ze hadden er vorige week tussen de 35.000 en 40.000
Toen bedacht ik me dat ik nog een breimachine had staan,
die ik niet meer gebruik
 en toen was ik niet meer te houden...............
Het zijn er 100 geworden.............
(is eigenlijk geen kunst met de machine)
maar heb het heel leuk gevonden
dit is een kleine greep uit de 100..............
kon het later niet meer bijhouden..........
alle 100 op een rijtje..........
hoera!!!!!!!!!!!
dit was de laatste............
de vlag ging uit............
 
en vanmiddag gaan ze allemaal op de post!!!!
 
                             Gister werd ik via een blog attent gemaakt dat er nog een breiactie is
maar deze keer voor baby's in Centraal-Azie
Als je wilt weten wat je kunt doen, kijk dan even hier
Het patroontje heb ik al aangevraagd.....
Maar eerst weer kruisjes maken......
 
Fijne dag!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten