zondag 18 november 2012

Pop en Sinterklaas..............

Sinterklaas is ook weer in het land, dus dat wordt weer lootjes trekken, surprises maken.............
Allemaal wel weer heel gezellig!
 
Heb vrijdag nog een pop afgemaakt, een beetje van Arne en Carlos en een beetje van mezelf........
Ik vond breien niet zo erg opschieten dus heb ik deze gehaakt en de jurk gebreid.....
Maar nu wil mijn kleinzoon er zelfs ook 1, dat wordt zijn voetbalmascotte.........
Dus oma gaat weer aan de slag....
een doel is het leukste als je wat maakt, vind ik..........
Hij is 10 december jarig, dus misschien red ik het...........
 
Fijne zondag!

2 opmerkingen:

  1. owww je popje is geweldig!!! geen wonder dat je kleinzoon dr ook eentje wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ien, leuke pop, goed idee om te haken ipv breien! Ik ben wel erg benieuwd naar de voetbal-mascotte, mijn middelste zoon vroeg ook om een mascotte, maar ik heb eerst nog andere werkjes te doen... ach ja, hij is pas jarig op 13 juni, dus ik heb nog even de tijd! Zet je hem op je blog als hij af is voor je kleinzoon? Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen