zaterdag 28 april 2012

Punniken.................

Ik heb een paar dagen zitten punniken, wat is dat een leuk werk. Nee niet met een klosje, anders was ik niet zover gekomen. Op Koninginnedag ga ik met mijn schoondochter en kleinkinderen op de vrijmarkt staan. Dus ik dacht er moet iets in rood/wit/blauw bij, zodoende heb ik deze "kettingen" gepunnikt. Oranje pompoentje eraan en klaar is Ineke. Op naar de vrijmarkt. Hoop dat het een beetje mooi weer wordt, we gaan, geloof ik, al om 5 uur opstaan. Laat mijn bed het maar niet horen..............
Iedereen een fijn weekend en een gezellige Koninginnedag!

1 opmerking:

  1. Lieve Tante Ien,

    GEWELDIG wat een leuke mooie dingen maak je,ik wordt helemaal gek,vindt alles leuk!!!
    Ik zou heel graag de :Poedel,het feestvarken,de kleine hanger van sint en de vlinderknipjes in rood en roze van je kopen!!
    laat even weten hoeveel het bij elkaar kost en je rekeningnummer dan maak ik het gelijk over.

    Lieve groeten uit Kampen,Nelleke

    O ja ons blog vindt je onder nellendewolf.blogspot.com,staat nog niet zoveel op hoor.

    BeantwoordenVerwijderen