woensdag 18 april 2012

Award..................

Goh, ik wist niet wat ik zag, heb ik zomaar een Award gekregen. Dat heb ik in mijn hele leven (67 jaar) nog nooit gekregen. Vind ik erg lief van haar, Dank je wel!! Ja, ik doe ook maar wat. Nooit voor geleerd of zo, maar ik zit graag te fröbelen. Van thuis mee gekregen denk ik, mijn moeder was naaister en was ook altijd bezig en mijn vader had ook 2 rechter handen. Heb trouwens niet eens op de fröbelschool gezeten, zoals je dat vroeger noemde. Mijn moeder vond het gezelliger als ik thuis bleef. Mijn zus en broer en waren n.l. resp. 10 en 7 jaar ouder. Bij ons in het dorp stond de kleuterschool (zoals je het noemde, oh jé, het is nu groep 1) in de Fröbelstraat. Vroeger vond ik handwerken een crime, moest je een merklap breien en er vervolgens een gat in knippen. Vond ik zo raar!!!!!!!!!!!!! Moest je het weer dicht mazen, ik heb ooit wel eens een sok gestopt, maar het gat werd geloof ik steeds groter. Een katoenen sok breien , eentje maar, waarom geen 2? Wat had je nou aan 1 sok? Oh, ja een kleedje haken, nou weet ik pas waarom het zo'n raar model had, ik ging alle kanten op. Maar gelukkig heb ik ook een zoon en een dochter en kleinkinderen die ook verschrikkelijk creatief en handig zijn. Ben trots op ze!! Wat een jeugdsentiment en dat allemaal door die Award. Nogmaals bedankt!!

P.S. Ik heb nog meer familieleden die ook veel kunnen en doen. Die vergeet ik ook niet. Zij weten wel wie ik bedoel..............

1 opmerking:

  1. Nou Ien, gefeliciteerd met je Award. Je lijkt wel een filmster.

    BeantwoordenVerwijderen