dinsdag 17 april 2012

Kralentic....................

Ik heb gister en vandaag weer zitten rijgen, knopen, kettelen, enz. en het resultaat kun je hier zien. Ik vind het zo'n leuk werk en heb een leuke dag gehad. Gelukkig leent het weer er zich ook voor, je hoort mij er niet over mopperen.......... Erg hè.............. En dat allemaal voor Koninginnedag en het winkeltje van 1 dag............. 
geel koord met kralen en knoopjes in het koord................
typisch Hollands, ketting, armband en oorbellen..........

vilt en kralen...............
vilt  en kralen, samen met een krulketting.................
krulketting, valt mooier als je hem draagt..........
vilten bloem met vilten kralen en gewone kralen...........
zo groen als gras.................

1 opmerking:

  1. Ik heb niet zoveel met kralen maar zo heeft het wel wat
    Heel erg leuk gedaan
    Ik heb je een Award gegeven kijk maar even op http://opoesnieuwtjes.blogspot.com/
    voor verdere informatie
    Je hoeft er niets mee te doen maar ik vind het wel leuk om hem door te geven
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen