zondag 15 april 2018

Vrijdag de 13e.................

Het was geen pechdag.............
gelukkig..........
Manlief wilde een rondje fietsen, hij zei..........
het is lekker weer
Ik dacht nog, nou ja, het is vrijdag en eigenlijk een "werkdag"
ik heb zo een beetje mijn "vaste" dagen
heel ouderwets.................
maar ik dacht, ik ga toch maar lekker mee
Maar al fietsend, bleek het toch wel een beetje tegen te vallen
behoorlijk frisjes................
maar niet zeuren, vooral doorgaan
Zo kwamen we onderweg nog mooie plaatjes tegen
 
 





 
we zijn naar Bakkum gefietst om daar even iets te eten,
onze fietsen daar op te laden
want inmiddels hadden we door de frisse tegenwind
behoorlijk wat stroom gebruikt.............. 
lekker warme chocomel met slagroom gedronken
om even door te warmen 
en toen bijna voor de wind terug naar huis
We waren zo'n 3 uur onderweg geweest
en ongeveer 40 km. gefietst.
Thuis gekomen, geen zin om binnen te zitten
heerlijk de kachel aangemaakt en lekker door gewarmd
 
 
een wijntje erbij, wie doet je wat
 
 
met een kijkje op onze schone, heldere vijver
...... waar nog vissen in moeten.....
hij is niet groot, maar wel gezellig
ik heb een oude paraplu gesloopt
en daar een netje over gespannen
want voortdurend stond een reiger hem leeg te vissen....
 
 
Deze narcis vond ik langs de weg.........
heel eenzaam
hij vroeg, neem mij a.u.b. mee.....
dus nu staat hij bij ons in de tuin mooi te wezen

 
Dit bord zegt heel veel..........
alleen het gras is ver te zoeken........
 
 
Fijne zondag!!










 

1 opmerking:

  1. Als het kan mag een mens genieten ...
    Gezellige foto's van een mooie omgeving ...
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen