woensdag 14 december 2016

Pfffffffffffffff........ Kerstmis

Ik zit nu op het moment even bij te komen
van een kleine verhuizing...........
die 2 dagen geduurd heeft...............
Gelukkig klein, want de grote heb ik vanaf mijn geboorte
al 13 keer gedaan...............
Elk jaar zie ik tegen deze verhuizing op................
planten uit de kamer, prullaria, enz. staan nu in mijn "atelier"
hoe klinkt dat???
maar als het dan zover is.............. ga ik toch maar los
De spullen komen van achter het schuin vandaan....
zo noemen wij dat......... we hebben n.l. geen zolder...........
Dus dan is het al een chaos op onze slaapkamer
dan moet alles naar beneden wat ik denk te gebruiken
en als alles beneden staat, kan het beginnen.............
Hoe zag het er vorig jaar uit,
want onthouden hoe het toen was......
wordt op mijn leeftijd een probleem...............
dus op de pc foto's bekijken
Maar.....................
het wordt toch altijd weer anders................
Dus als je het leuk vindt om te kijken
 hoe het bij ons binnen is geworden.....................
hieronder een paar foto's............
In het echie............ is het leuker.............
 
de gebreide ballen hangen ook maar weer.......

prullariakrans in de keuken...........

takken met gehaakte engeltjes............

wandkleed van Lynette Anderson.............
 

voorraam............

alternatieve kerstboom...............


zijraam.................

Fijne dag!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten