donderdag 8 december 2016

Tijd vliegt.....................

Het is alweer een maand geleden dat ik wat geblogd heb.........
Totaal geen inspiratie...........
 
Ik heb de afgelopen maand het dekentje klaar gekregen
(kan nergens de foto meer vinden)...............
 
 
Ik heb hem met mijn tablet genomen
dat heb ik doorgestuurd naar mijn PC
maar ik ben vergeten waar hij in staat...........
Gaat dus goed met me................
 
Afgelopen zaterdag is Ron 50 jaar geworden.........
 
 
goh, wat wordt moeders oud..............
Dat hebben we gevierd met uit eten gaan
Jammer, dat je dan net niet lekker bent.......
dus toetje ging aan mijn neus voorbij............
totaal geen trek in............
 
 
Maandag waren we 26 jaar getrouwd............
de tijd vliegt toch???
 
Vanmiddag gaan we koersballen,
dat doen we 's winters in het Dorpshuis
i.p.v. Jeu de Boules in de zomer.........
 
er zijn er trouwens een paar die steeds buiten willen
Laat mij maar in de warmte...........
 
Er waren prachtige luchten te zien........
 
 
Ik ga sluiten, ik ga koersballen...................
 
Fijne dag!
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten