donderdag 26 maart 2015

Werk in uitvoering.................

Onze tuin wordt onder handen genomen..........
manlief is aan het schilderen, straten, enz. enz...........
maar het weer werkt af en toe niet erg mee
door mijn oog kan ik niet erg helpen
en dat zit me niet lekker...........
dus af en toe, schoffel ik wat, plant een plantje.....
van dat werk............
moet nog allemaal een plekje krijgen.............

moet nog in de volle grond...
ik vind ze zo mooi.........


komt nog ergens aan te hangen........

plantjes geplant.............
Er stond al jaren een halve boom in de tuin 
ik wou hem graag weg hebben
maar manlief zag dat niet zo zitten
 maar hij bleek toch niet zo vast te zitten als hij dacht
dus met vereende krachten, nou ja 
zeg maar in zijn uppie....... 
boom om getrokken
Maar niet te tillen voor een "bejaarde"
dus moest hij door de midden
ja, nu de rest nog..........



vroeger liep hij met 2 balen portland (cement) van 50 kg een trap op
Hij heeft zijn huis n.l. bijna 50 jaar geleden zelf gebouwd
Dat is dus lang geleden, want maandag wordt hij 74
De oudjes doen het dus nog best!!!
Ondertussen zit ik gordijntjes te maken 
want die er hingen, waren totaal verkleurd
zo was het.............

zo wordt het..............
Ik ben bezig er een borduurwerkje op te zetten
Lag er al jaren..............
Ik kan dit gelukkig zien met 1 oog
want de kruisjes zijn van een groot formaat
Zo doe je nog eens wat en ruimt dat ook weer op
Gister nog even extra naar de oogkliniek geweest
kon er niet van slapen,
want het wordt niet beter met wazig zien
maar het komt goed, zeggen ze
komt door de hechtingen
Ik moet dus geduld hebben..................

Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten