zaterdag 21 maart 2015

Vervolg..........

Ik ben maandag dus weer geopereerd
ik heb een pilletje ingenomen
die ik nog had, altijd makkelijk dus..........
het scheelde de helft..............
zie tot nu toe nog alles wazig
ben van de week toch nog maar
.......... voor mijn gemoedsrust..........
even eerder teruggegaan als dat de afspraak was
nou, er hebben er 2 in mijn oog gekeken
en die zeggen dat het goed komt.............
dus ik moet er maar vertrouwen in hebben
ik heb nu 3 hechtingen en die irriteren ook behoorlijk
Je hebt de neiging om in je oog te wrijven....
MAAR DAT MAG NIET.......
Maar ik heb ondertussen wel een trui/jurk afgebreid
(pennen 7, dus dat was geen probleem)
waar ik eigenlijk al heel lang over doe............
ik was heel erg bezig met mijn Stonefieldsquilt
maar daar zie ik te slecht voor om dat weer op te pakken
dus zoals met Cruijff gezegd...........
elk nadeel heeft zijn voordeel................
Voor de rest hang ik heel erg achter mijn tablet
ja, wat moet je anders............
en dat komt af en toe ook mijn oren uit.........
Dus ga ik straks toch maar proberen
om iets aan mijn Stonefields te doen
Ik kom op achter..............
Mijn handen en ikzelf willen iets doen..................
Kan helaas niet stilzitten...............

Fijn weekend!

1 opmerking: