vrijdag 27 december 2013

Verwend.......................

Ze zijn alweer voorbij de Kerstdagen.............
Jaap zijn dochter en haar man kwamen 1ste Kerstdag
ook even langs
We kregen dit heerlijke drankje van ze
's avonds Chinees gefonduud
 met zoon en schoondochter
ik had gezegd: ik kan geen stola meer haken (na 8 stuks)
dus ze was zo lief om er 1 voor mij te maken
Handig hoor, zo'n crea-schoondochter!!!
Jaap kreeg..........
Het aanzien van 2013
een hele lieve traditie........
vooral nu...........
Als ze dit lezen, begrijpen ze wel wat ik bedoel..............
2e Kerstdag kwamen mijn zus (zij is 2 jaar terug overleden)
 haar dochter en haar vriend
die wonen in Zwitserland, maar waren een weekje in Nederland
Ook weer van die lieve cadeautjes gekregen
 
 
deze zijn gemaakt van vilt............ leuk!!
 
een prachtig land!!
 
Allemaal nogmaals bedankt lieverds!!
Dat doet je goed...............
 
Fijne dag!
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten