woensdag 11 december 2013

Natuur en trui................

Het heeft eigenlijk niets met elkaar te maken..........
maar toch ook weer wel..........
Lijkt wel een raadseltje........
Een tijdje niets laten zien
wat ik aan het fröbelen ben
Soms gaat het leven even niet
zoals je het graag zou willen...............
Maar in die tijd heb ik maar weer
de breinaalden gepakt............
Vanmorgen zag ik dat het gevroren had...........

aan de ramen van de schuur kun je zien dat het weer winter is...............
 
En zodoende ben ik een warme trui voor mijn man aan het breien
Het patroon komt uit dit boek...............
Zo leuk om te lezen, er wordt de geschiedenis van
de visserstruien in beschreven
en ook nog andere verhaaltjes over de visserij
Eigenlijk hoort hij in blauw of gebroken wit
te worden gebreid
Maar aangezien ik rood bij hem mooier vind staan
(het oog wil ook wat)
is het deze kleur geworden
(in het echt warmer rood)
Het zijn wel enorme lappen
want mijn man is 1.86 cm...........
en dan ben je er niet zomaar
Maar ik ga gestadig door............
Verveel me dus niet, muziekje erbij
wie doet me wat............
En omdat het over rood gaat
nog even een foto van de zonsondergang
afgelopen zondagavond genomen
Prachtig toch!!!!!!!!!
 
Fijne dag!
 
 
 

1 opmerking:

  1. wordt vast een prachtige trui!!!
    en de ruiten van je schuur roepen herinneringen op aan tijden toen ik nog geen cv had! ben zo blijjjjjj dat ik die nu wel heb!! heerlijk warm overal ipv koud en klam en bevroren ramen.. alhoewel dat wel een mooi patroon gaf.. ijsbloemen!

    BeantwoordenVerwijderen