maandag 13 mei 2013

Te vroeg..............................

Ik heb gister te vroeg geroepen............
Ik schreef dat mijn kinderen niet meer aan Moederdag deden........
Maar het werd evengoed een gezellige dag.......
Eerst kwam mijn man zijn dochter
dat die weg was kwamen onze kleindochters (20 en 18)
En tot slot kwamen mijn zoon en schoondochter nog even langs
Ron zei, je moet wel even je blog veranderen
dus bij deze...........
Had er niet op gerekend dat er iemand kwam eten
onverwacht vind ik altijd erg gezellig
en als je "niets" hebt................
komt er altijd nog wel iets uit een vriezer, kast of koelkast tevoorschijn
 
Dus kwam het allemaal goed
zo werd het toch nog een heel gezellige dag!
 
Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je dan gewoon iets uit de voorraad tovert, leuk dat je zo moederdag hebt gevierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk, dat ze toch nog kwamen!!!
    bij mij doen ze er echt niks aan.. en ga ik gewoon naar mijn moedertje.. zolang ze nog leeft!

    BeantwoordenVerwijderen