woensdag 22 mei 2013

Herfst/lente of andersom..................

Ik ging vanmorgen de tuin in, zo koud.................
Er bloeit wat en je kunt er niet eens buiten van genieten
Ik zeg steeds, ik wil niets meer over het weer horen
maar ik begin er nu zelf over.................
wat fotootjes gemaakt..........
wordt het toch nog een beetje gezellig..............
gebroken hartje..........
je zult het bijna van dit weer krijgen............
pioenroos in de knop.................
staat gezellig op tafel..........
maar ja, wanneer kunnen we buiten zitten?????
3 paar slofjes op een rijtje
gehaakt van restjes
(bij de kachel) nou ja, kachel........
Maar toch een
 
Fijne dag!
 
 
 
 


1 opmerking:

  1. nou de kachel gaat ook hier aan hoor.. zeker savonds!!!
    vandaag een paar uur in de tuin gewerkt.. tot ik tot op het bot verkleumd was.
    niks leuk dit voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen