vrijdag 8 maart 2013

Uiltje knappen.................

Dat zat er (wat mij betreft) vandaag niet in.........
ik had laatst een paar uiltjes gehaakt voor mijn kleinkinderen
Nou hebben Iris en Enzo zelf een stapelbed voor ze gemaakt
deze is van Iris
deze is van Enzo

Hoe leuk is dat!
Ron (mijn zoon) heeft ze samen met hun in elkaar gezet
 en de kids hebben ze geschuurd en geschilderd
Esther (mijn schoondochter) heeft de bedjes "aangekleed"
In het echt zijn ze nog leuker............
Ik vind het geweldig!!!
Als ze net zo handig worden als hun ouders
 Is deze oma erg trots!!!!
Ben ik toch al hoor
Andere kleindochters Isa en Milou
hadden het heel goed gedaan met de Citotoets!!!
Heerlijk toch!
 
Fijne dag!


3 opmerkingen:

  1. Jee wat enorm leuk gedaan die bedjes.
    Wat heerlijk te lezen dat je kleindochters de cito goed hebben gemaakt.Het is vaak zo spannend, en toch ook weer een momentopname.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jong geleerd is oud gedaan ! een oud gezegde maar het werkt wel zo , heel leuk gedaan en het is heerlijk vind ik om met kids te knutselen (mits ze dat willen haha) en andere kleindochters deden het goed met de cito.. jouw weekeinde kan niet meer stuk.! Schitterend die uiltjes in de bedjes hihi
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met zulke handige en intelligente kleinkinderen!!!
    ik vind dat er tegenwoordig veel te veel ophef over die toets wordt gemaakt.
    toen mijn oudsten hem kregen.. kreeg je het niet eens te horen. het was gewoon meer een toets voor de leraar oftie het middelbare school advies wel goed had ingeschat.
    tegenwoordig hangt de hele toekomst van de kinderen af van deze toets.. die maar een momentopname is..en worden ze op school en op tv en soms thuis helemaal zenuwachtig er voor gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen