maandag 25 maart 2013

Rare dag.................

Heb jij ook wel eens zo'n dag??
Dat je een beetje slecht geslapen hebt en dan
nergens geen zin in hebt
maar toch wel wat wilt doen
Want ja niks doen, kan altijd nog.........
Ik ging vanmorgen achter de computer zitten
keek bij mijn borduurpatroontjes
en vond een leuk patroontje
Maar ja, wat doe je ermee?
Dacht dus, ik maak een kaart
heb nog veel papier en lintjes, enz. enz.
Dus patroontje geborduurd,
1ste ging al fout,
dat heb je dan wel vaker op zo'n dag........
Vond een lintje en papiertje om het op te plakken
dacht, maak er een strikje op.
Had in een ver verleden zo'n dingetje ervoor gekocht
(ja, ik heb alles........... bijna)
Wist zogauw niet meer hoe het ging
dus voorbeeld erbij gezocht.............
Toen is het dit geworden......
maar of ik er nu echt blij van word??
Het is inmiddels 5 uur
en dit is alles wat ik heb gedaan
(behalve dan de knop van wasmachine en droger ingedrukt........)
Zo'n dag is het dus............
 
Ga vanavond maar haken aan mijn haakrol
nr.12 is het al
Kijk maar even bij Wieke
 
Fijne avond!

2 opmerkingen:

  1. Whaa succes met je haakrol
    Vind het toch zeer leuk hoor wat je gemaakt hebt ♥
    Hoop dat je morgen een fijnere dag hebt hoor.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou.. is toch een pracht van een babykaart geworden??
    maar ik snap je gevoel hoor..
    gewoon vroeg naar bed gaan.. morgen beter!

    BeantwoordenVerwijderen