zondag 21 oktober 2012

Borduren............

Inmiddels zit ik te borduren, het kerstwandkleed moet even wachten. Ik heb een paar jaar geleden een borduurpatroontje van een tas met een beugel gekregen van een kennis. Zij ging verhuizen en bij het opruimen, kreeg ik dit van haar. Dus het wordt wel eens tijd dat ik dat haar kan laten zien. Hoe bedoel je van de hak op de tak. Met een lamp (heel dichtbij) 's avonds bij de tv. is dit goed te doen. Ondanks dat ik ook in het bezit ben van een borduurmachine, vind ik dit toch ook wel weer eens leuk om te doen.
Als ik het goed heb, is het nog van haar moeder geweest en zelf is ze al in de 80.
Ga het toch nog even informeren...........
It's Santa...........
Dit is het laatste wat ik geappliceerd heb, nu moeten er nog randjes omheen
En er moet nog geborduurd worden............
Dus nog lang niet klaar....
Ik hoop wel voor deze Kerst........
Even doorwerken........
het projectje van nu............

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuk patroon voor dat tasje, lieve bloemen. Dat zal nog mooier zijn als het af is, denk ik, hahaha !

    BeantwoordenVerwijderen