maandag 1 oktober 2012

Van alles wat..................

Vrijdag met een kennis naar een quilttentoonstelling in Enkhuizen geweest. Ik begon al meteen van......ik koop niets............
Maar  ja, dan loop je gezellig langs al die stalletjes en dan zie je weer geinige patroontjes.
Dus jawel hoor, weer overstag gegaan.
Ik heb ook eigenlijk al
niets meer om te doen............. ja,ja........... 
 Waarom kan ik het nou toch niet laten???
 
Hieronder enkele quilts die er hingen

een kerstmannetje............
hollandse hartjes, ik heb mijn toilet opgepimpt
 en deze komt hieronder te hangen............
het kleinste kamertje...........
een pop om te borduren..........
en dit moet een uiltje worden............
 
Ik ga maar gauw beginnen, maar.....
 eerst was in de wasmachine,
 huis opruimen, enz.,
 want anders wordt het niets............
Goh, het is alweer half tien............
 
Fijne dag!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten