vrijdag 8 juni 2012

Lekker bezig................

Gister weer lekker zitten naaien aan een paar tassen. Hier heb ik een bedoeling mee, maar dat schrijf ik later op, want als ze per ongeluk mijn blog lezen is het geen verrassing meer, dus de reden volgt nog................ Er moet nog wat versiering aan........... Ik vond nog een leuk patroontje en heb gisteravond deze muts gehaakt. Alleen heb ik geen kleine kinderen en hele kleine kleinkinderen meer, dus heb ik het zo maar opgelost om hem even op de foto te zetten. Dus geen idee of hij goed past op een kinderhoofdje. Ik zie wel................ leuk voor september........... Ik heb me gister weer prima vermaakt en je bent lekker bezig..................
verrassing..................
leuk koppie.................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten