donderdag 21 juni 2012

Quilten...............

Omdat ik al een tijdje behoorlijke zere handen en armen heb (waarschijnlijk wel van het haken) zet ik dat voorlopig maar op een laag pitje. Dus heb ik het idee opgevat om maar weer eens aan het quilten te slaan in de hoop dat dat wel gaat. Want stilzitten.................
Ik heb dit boek al een paar jaar in huis liggen......................
Tot nu toe heb ik er 13 klaar van de 111, maar of ik er tot zoveel kom, weet ik nog niet............. Want dan word ie wel erg groot. We zien wel............... Kon ze trouwens gister nergens meer vinden. Hele kamertje 10 keer nagekeken. Heb natuurlijk weer eens gedacht, ík leg ze daar neer, dan weet ik waar ze zijn.............. Nee dus, de vlammen sloegen me uit, ik zal ze toch niet weggegooid hebben met een of andere opruimwoede??? Ze lagen er gelukkig nog.............. Zucht...............
Gisteravond weer begonnen.....................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten