woensdag 7 december 2011

Niets................

Tot nu toe is er niets nieuws op het blog gezet. Door verdrietige omstandigheden, het plotseling overlijden van mijn zus, heb ik een een tijdje nergens zin in gehad. Ik pakte van alles tevoorschijn en mijn "atelier" is een puinhoop, er kwam niets van terecht........... Maar gister heb ik iets gemaakt met plastic zakjes. Heel kitsch!!!!!!!!!!  Soms is dat juist heel leuk, tenminste, dat vind ik. Het is nog niet helemaal klaar, want ik moet iets in een kast zoeken waar ook nog wel eens een verdwaalde muis zit. Aangezien ik als de dood ben voor levende en dooie, wacht ik even op mijn man tot dat die het pakken kan. Goh, dat rijmt ook nog............. Te laat!!!!!!!!!! Sint is al weg...........

2 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je met zo'n verlies uit je gewone doen bent. Ik verloor ook een zus in november een paar jaar geleden. Een dag na de begrafenis moesten we Sinterklaas vieren met de kleinkinderen(ja dat laat je dan toch maar doorgaan)Ik weet nog hoe raar ik me voelde dat alles gewoon dooorging. Ik wens je heel veel sterkte. (en die muis herken ik ook, mijn DH heeft hem doodgeslagen.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd met het verlies van je zus. Het zal beslist niet makkelijk zijn de komende tijd,daarom wens ik je veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen