woensdag 7 december 2011

Crisis krans

De "kitsch" krans hangt. Ik vind hem geinig. Het idee hoorde ik van een kennis die er met 6 dames ééntje 's middags ging maken. Aangezien ik geen ring had en ook niet dichtbij een winkel woon die dat eventueel verkoopt, heb ik hem gemaakt van een ring die je zomers om planten zet. Dit heb ik ook niet van mezelf, maar las ik op internet. Ik ga niet zelf met de eer strijken, was een goed idee.............. Het is trouwens nog een heel karwei, voordat je hem vol hebt. Ik vond in de "muizen" kast nog een paar roosjes en dacht, die doe ik erop. Lichtjes eromheen en het resultaat zie je op de foto. Al met al is ons huis bijna klaar voor de Kerst, als je toch alles tevoorschijn haalt, kun je beter doorgaan. Kaarsjes aan vanavond en ik geniet................

P.S. de totale kosten van deze krans nog geen  € 0,50. Ik had n.l. nog een paar dingetjes in huis.
 's avonds......
 overdag.............






de kerstballen...................

















1 opmerking: