zaterdag 30 november 2019

Einde blog?????

Ik vond het altijd erg leuk om een blogje te schrijven,
maar als ik kijk wat ik geschreven heb....
dat is al een aardig tijdje geleden......
De inspiratie is er niet meer en ……
wie zit er op mijn verhaaltjes te wachten, vraag ik me af
In januari word ik 75 en het houdt een keer op toch??
tenminste wat bloggen betreft...….
Om het nou over kwaaltjes en ouder worden te hebben......….
daar heb ik totaal geen zin in.
Het handwerken staat ook op een erg laag pitje
dus daarover valt ook niet veel te vertellen...…….
Ik wens iedereen die mijn blog leest
het allerbeste!!!
 
Een gezellige Sinterklaas
Fijne Kerstdagen
en een heel mooi en gezond 2020!!!
 
Misschien ooit tot blogs.....
je weet het maar nooit met mij, haha
 
Fijne dag en groetjes van
 
Ineke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten