woensdag 13 juni 2018

Van alles wat...................

Afgelopen zondag gefietst.........
en naar het museum geweest
"Het huis van Hilde"

Hilde

heel erg interessant om naar toe te gaan......
 
Vorige week heb ik eindelijk een foto van mijn stola gemaakt,
hij is al een hele tijd klaar.............
 
 
Gister shockwavetherapie gehad,
wel pijnlijk, maar ik hoop dat het heeft geholpen
ik heb al maanden last van mijn achillespees
zodoende eindelijk maar eens naar de dokter
doorverwezen naar de orthopeed.........
Daar bleek dat ik platvoeten heb.......
en een ontsteking van de achillespees
dus.........
ten eerste maar steunzolen aangemeten
en ik kreeg ook nog een spalk voor de nacht
welke 3 maanden moet blijven zitten......
ja, alleen 's nachts dus..............
Was niet lekker met die hitte
en gister dus shockwave
Mag een dag of 5 mijn been niet belasten
nu hobbel ik dus door het huis met 2 stokken..............
Ik hoop maar dat het allemaal goed komt.
Voorlopig moet ik het eerst 2 maanden aanzien
 
Maar goed................ ik verveel me niet.
Nu dingen afmaken die ik al een tijdje heb liggen
Allereerst heb ik mijn fietsmand opgepimpt
 
 
Daar word ik wel een beetje blij van...............
 
hieronder nog een rondje tuin.....






 
ik ga weer verder hobbelen............
 
Fijne dag!!
 
 
 
 
 
 


 
 












 





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten