woensdag 26 juli 2017

Afgehaakt............................

Ik ben even gestopt met haken...........
kreeg er even genoeg van.......
Maar............ ik ben er 1 kwijt
die gaat gezellig naar mijn nichtje
Ik heb me maar weer op het quilten gestort...........
want deze quilt is enig om te maken
kantjes, bandjes, vogeltjes, poezen
en de quilt heet.............
Foep en 't Vogelhoedje en is ontworpen door Supergoof
kijk hier maar even
het begin is er nu...........

 

 
Nog even een kijkje ..........
in de voor- en zijtuin
De hibiscus bloeit weer prachtig..
 
Ik ga weer verder met Foep
 
Fijne dag!!
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig quiltje, ik wou dat ik dit kon....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stola, die witte met rand en afwisselend patroon! Dat quiltje is inderdaad beeldig. (Bij Else hangt en ligt het huis er vol mee, leuk).
    Doeg X

    BeantwoordenVerwijderen