maandag 18 april 2016

Weer thuis..................

Nee, ik ben niet op vakantie geweest.............
Ik heb 8 dagen in het ziekenhuis gelegen
ik had een enorme pijn in mijn maag, darmen, enz.
Ik kan beter opnoemen wat ik niet had.
Jeetje wat een ellende.............
Ik kreeg het op vrijdagavond,
ik dacht het gaat wel over, maar nee dus
op zondag naar de huisartsenpost............
ik was er om 8 uur en ik lag om 3 uur 's nachts in een ziekenhuisbed
en wist ik nog niet wat het was
Dinsdag een ct-scan............
daar kwam uit dat ik een cyste aan mijn lever had.
donderdag een punctie gehad,
er kwam 2,5 liter vocht uit.
De arts wist niet wat hij hoorde
zoveel komt niet vaak voor...........
Ik vroeg nog kom ik nu in het Guinness book of records???
nee dus............
Maar ik moet zeggen dat het een enorme opluchting was
In 2009 zat het er ook al
maar toen was hij 10 x 10
en nu 18x17x12
en ik wist nergens van...................
Omdat ik nieuwsgierig was hoeveel dat is
heb ik vanmiddag een plastic zak met 2,5 liter water gevuld
en dat zag er dus zo uit............

het heeft aardig in de weg gezeten.....
 Fijne avond!

2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat zal jij een pijn hebben gehad!
    Gelukkig ben je weer thuis, maar ben je nu ook echt opgeknapt?
    Hopelijk gaat het nu beter.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap Ineke ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen