woensdag 3 februari 2016

Stonefields, The Prince en een mooie lucht...................

Het heeft totaal niets met elkaar te maken..........
ach ja, wat geeft het...........
weer een verhaaltje toch?
Inmiddels ziet de gedubbelde quilt er zo uit...............
 
we hebben hem weer losgehaald..................
Niets veranderlijker als een mens............
Ik was bezig, maar wat een werk.........
totaal geen geduld voor..............
Via, via kwamen we aan een adres van een mevrouw
die het voor veel minder deed, het doorquilten.........
Daar brengen we ze 9 maart naar toe
We maken er maar een gezellige dag van!
Inmiddels ben ik begonnen aan The Prince
ook een heel werk om het netjes aan elkaar te naaien
maar............. het begin is er..................
 
Van de week was er een prachtige lucht te zien
(vind ik)
dus naar buiten om er even een foto van te maken..
deze wolken dreven langzaam voorbij...............
Ik hoop dat er vandaag voor niemand een wolkje aan de lucht te zien is...
maar ik ben bang van wel als ik naar buiten kijk........
 
Fijne dag!


2 opmerkingen:

  1. Mooie luchten en een mooi stapeltje.
    Wat fijn dat je een betaalbaar adres hebt gevonden en heel veel plezier met the prince.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je moet het jezelf niet te moeilijk maken en de mooie dingen kunnen zien (sprak zij wijs)

    BeantwoordenVerwijderen