donderdag 10 september 2015

Stonefieldsquilt en nog wat.................

Eindelijk weer eens een berichtje over mijn Stonefields..............
Alles zit aan elkaar vast, incl. de flying geese


nu moet er alleen nog 3 rijen hexagonnen om heen
maar ik zit me steeds af te vragen
of ik het zo wel wil..............
ik moet er n.l. ongeveer 160 maken
dat is per bloem 7 x 1 hexagon
het begin is er.................

en dat worden er dan zo ongeveer 1100
 aangezien mijn handen het niet zo goed meer doen
weet ik dat nog niet zo goed...................
wat een ellende!!!!
af en toe vliegen mijn vingers over elkaar heen
ze schieten dan in de kramp of zo.............
de rest wat er niet deugt..................
zal ik maar niet opnoemen...........
Maar het is een kwestie van..............
vooral doorgaan......................!!
Als je niks gaat doen,
roest het allemaal vast, volgens mij............
Het weer is vandaag weer prima
vanmiddag gaan we jeu de boulen, 
Morgen zien we wel weer,
misschien mijn vriendin helpen, 
omdat ze nieuwe ramen heeft gekregen
en die heeft erg druk met de voorbereiding
van een feestje voor zondag
Ze is n.l. 16 september 50 jaar getrouwd!
een week later had ik dat ook kunnen vieren
maar dat ging niet door....................
Het worden er dit jaar 25!!
Toch ook een hele tijd.....................
Zaterdag worden we opgehaald 
door mijn man zijn dochter en haar man
dit wordt een verrassingstocht
We zijn nieuwsgierig!
Dus er valt buiten de Stonefields...............
 nog genoeg te beleven bij ons!

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten