dinsdag 28 juli 2015

Waar blijft de tijd.................

Na een hele maand niets op mijn blog te hebben geschreven
omdat ik daar totaal geen zin in had
na alle vervelende dingen die hier in huis zijn gebeurd..........
toch maar weer de draad oppakken.................
 inmiddels gaat het met manlief weer goed
heeft hij gelukkig weer overal zin in
dus dit klusje......... nou ja klusje...............
is ook weer gebeurd en dat was hard nodig..............
Zoonlief was bereid om de hoogte in te gaan
en moeders stond beneden met trillende benen
(ik word al beroerd als ik op een krant sta.......)


nu moet het nog geschilderd worden............

In de tussentijd is mijn Stonefieldsquilt aardig opgeschoten
en ben nu met het laatste blokje bezig 

Ook hadden we nog een neven- en nichtendag
dat doen we om de 2 jaar
en hebben gevaren in het Natuurpark bij Lelystad
waar behalve de ooievaars ook "Kunst" te zien was..........






  
We mochten van Gerda een weekje in haar zomerhuisje
om een beetje bij te komen van wat er allemaal
gebeurd is de laatste tijd
dus dat was erg lief van haar
We hebben jarenlang bij haar op de camping gestaan
dus zoek je een heel rustig en mooi plekje ga naar

Camping Rosengaerde in Ankum, Gem. Dalfsen

zo stonden we daar heel wat jaren................
(vanmorgen hoorden we dat hij verkocht is)

Stuw bij Dalfsen


jonge lijster........................


Fijne dag!
                                                   





Geen opmerkingen:

Een reactie posten