vrijdag 17 oktober 2014

Klaar!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk is mijn CAL deken af
het leek wel een gebed zonder end..................
Ik ben er helemaal klaar mee...
maar uiteindelijk is hij toch wel leuk geworden............
en ik ben van een hoop restjes af!
Aan zulke projecten begin ik waarschijnlijk niet meer
maar niets veranderlijker als een mens.........
Ik ken mezelf............. een beetje................

Mijn man vond hem wel leuk staan op de bank..........
Ja............daaaaaaaaag.........
Hij had gister trouwens nog een enorme snoekbaars gevangen
(alweer...........)
70 cm...............
 
Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden, en knap dat je 'm afgekregen hebt! Die van mij (als 'ie ooit afkomt...) is juist bedoeld om zo op de bank te leggen. ;-)
    Wauw, da's een respectabel exemplaar... :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen