woensdag 29 oktober 2014

Stonefields en een haakwerkje.....................

De eerste 4 van 121 blokjes Stonefieldsquilt zijn klaar!
Dus het begin is er...........
Zondag op de tentoonstelling kwamen we een mevrouw tegen
en we stonden zo te praten over een quilt
deze dus..................
en ze zei, ik heb ook nog zoveel kleedjes..........
om een lang verhaal kort te maken........
ze vroeg dus of ik ook haakte
ja, antwoordde ik en zij zei
ik heb een engeltje gehaakt 
en een kerstklokje
met een hele dunne haaknaald
wil jij het patroontje misschien hebben?
ik zei graag
dus adres opgeschreven
en ze zei nog, ik hoop dat ik het niet vergeet
wat krijg ik gister met de post?
het patroontje en dit.....................
had ze er een kant en klare bij gedaan......
wat ontzettend lief!!!!
en zo mooi gemaakt!!!
Ik hoop dat ik dat ook red................
Dat kan mij nou ontroeren...............
Ik moest het nog wel even stijven, schreef ze...........
en ik las ook nog dat ze verschillende haakboekjes heeft geschreven
Ik ga zo even kijken op internet of anders in de bieb
ben heel nieuwsgierig........

Fijne dag!


1 opmerking:

  1. Wat een mooie blokken, dus het begin is er! In ieder geval heb jij weer wat beeldschone dingen voor in de boom en met een goede vergrootbril of glas gaat het jou vast wel lukken!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen