maandag 30 juni 2014

Weer van alles wat...........

Het is weer eens een blogje van alles wat..........
van dingen die er om je heen gebeuren
en dingen die eindelijk klaar zijn
en dingen die heel veel werk waren
maar wel leuk om te doen
en wat superzoet is geworden
waarvan mijn man zich afvroeg of die in de kamer kwam te staan
Nee hoor, zo erg wordt het niet .................
Dit is dus dat superzoete
en gemaakt van wat ik allemaal nog heb liggen
dus in het kader van.............. hoe krijg ik het op..........
voor de liefhebber dus..............
Er is nog een werkje af...
dit is een patroontje van Lalylala
Buzz the Housefly
(laten we die nu zelf ook al een tijdje hebben........)

de achterkant is nog mooier.......
mezennestje in de rozenstruik............
 Nog meer pril geluk en ...........
prachtige Hollandse luchten...............



Ga nu mijn kamertje opruimen, want je wilt niet weten
hoe dat er bij ligt en staat.
Straks naar kleindochter's verjaardag (13 jaar)
Meisjes van 13.............
daar heeft Paul van Vliet een mooi liedje over gezongen
(heb ik laatst voor haar gezongen..........)

Fijne dag!







1 opmerking:

  1. ahha kan me de opmerking van je man heel goed voorstellen!!!, dit zou meer voor de slaapkamer van mijn barbieminnende kleindochters zijn!
    maar je huisvlieg is supermooi!!!!
    en wat een lieve foto van die kuikentjes.

    BeantwoordenVerwijderen