woensdag 9 januari 2013

Opruiming............

 
 
Ik doe er nog iets bij, dat heb je met opruimen.....
vond nog zakjes lavendel..............
ruikt heerlijk!!!
goed tegen motten, maar dat terzijde
ik leg ze tussen mijn garen
misschien morgen nog iets erbij......
je weet  maar nooit............
Ik ga tot 8 aardigheidjes,
word n.l. 68 volgende week........
daarom deze Give away.............
(gaat natuurlijk nergens over, maar je moet toch wat)
jakkie, als je het opschrijft , is het wel erg "oud"
Trouwens de broches zijn schoon......
heb ze in de ultrasonic cleaner gedaan, jaja.......
Dus doe gezellig mee.........
jij 3 leuke kaarten,
 nostalgische broche,  
een haarspeldje met een gehaakt bloemetje
een zakje lavendel met een leuk plaatje en..............
morgen nog wat..........
Ik ga verder zoeken en opruimen..........
 
Fijne dag!
 

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit.
    Lavendel zakjes zijn altijd welkom.
    En speldjes voor mijn kleindochters ook !

    BeantwoordenVerwijderen