dinsdag 8 januari 2013

Jut en Juul en opruiming.............

Van de week ben ik begonnen om een beetje te gaan opruimen.
Dit betreft oude broches, oorbellen, enz. uit de "oude doos".
Ben nieuwsgierig of iemand hier nog interesse in heeft..
Het is een beetje jaren 70/80 stijltje
Het ligt allemaal maar te liggen
maar het lijkt me leuk om er iemand blij mee te maken
Volgende week ben ik jarig en dacht zomaar....
in plaats van cadeautjes krijgen
wil ik wel iets weggeven........
Ben een beetje nieuwsgierig of iemand die mijn blog leest
dit leuk vindt............
Dus geef  je mening, dan maak ik er een Give away'tje van.........
Morgen zet ik er wel een aantal op, heb een beetje probleem om te uploaden..........
Tussen de kerst en oliebollen door heb ik deze "Jut en Juul", zo noem ik ze maar, nog gemaakt
Het "balletmeisje" had ik al eerder klaar, maar bleek later.............
de verhoudingen klopten niet
Dus die ook uitgehaald en opnieuw gemaakt,
het ziet er nu beter uit!
Het patroontje heb ik hier vandaan,
alleen het hoofdje heb ik anders gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten