vrijdag 18 januari 2013

Give Away, Madeleine en rietkip..............

Wat heeft het allemaal met elkaar te maken??
Niets dus..........
 
Give Away............
De winnaressen zijn bekend
 maar ik heb nog niets gehoord van Irma en Lida.
Willen jullie je adres even doormailen?
Kan ik het naar jullie toesturen
Anita, jouw "prijsje" is gister op de bus gegaan
Hoop dat het goed aankomt

Madeleine..............
Vond gister nog 3 Madeleine's uit 1961 dus ruim 50 jaar oud.............
Heb ze een aantal jaren geleden van mijn vriendin gekregen,
die had ze bewaard.......
en nu ik weer..........
Ik ben gek van zulke blaadjes
Nostalgie..............

Rietkip.........
 Omdat er ijs ligt, komen de rietkippen bij ons in de tuin kijken of er wat te eten valt
Leuk toch!!
Foto is genomen door het raam dus niet erg scherp
(mijn ramen zijn schoon hoor)
 
Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Hoi Ineke,
    Bedankt voor je leuke pakje, ik heb het vandaag op mijn blog geshowd! Schattige spulletjes!
    Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen