donderdag 13 december 2012

Mascotte...............

Eindelijk is ie klaar.............
Het was nog een heel gedoe...........
Toen hij bijna klaar was, vond ik de verhouding helemaal niets,
dus uithalen en opnieuw beginnen..........
Ik vind het wel prima zo...........
Ik hoop dat mijn kleinzoon hem mooi vindt.
Hij is maandag 9 jaar geworden
en dat viert hij zaterdag samen met zijn vader,
die was precies een week voor hem jarig
Ben benieuwd..............
hij wilde geel haar.............
hij is nummer 10 in zijn elftal..............

3 opmerkingen:

  1. leuk!!! en?? is het een lookalike pop geworden? of heeft je kleinzoon geen geelblond haar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, hij is gewoon blond zomers en 's winters wat donkerder............ maar hij wilde geel haar. Nou ja, oma vindt het best, het is een bijzonder kind....... Maar bedankt voor je leuke reacties. Doet me goed........ Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen